Fondo

Etiquetes

#L20-2011 (5)

martes, 1 de marzo de 2011

Primeres Conclusions...

Abans de començar a crear-me el blog, encara que estava dessitjant, vaig començar llegint una mica d´informació sobre el que eren, la seua història i les paraules relacionades amb aquest nou món per a mi.
Una de les coses que em va cridar l´atenció va ser el seu origen, dels quaderns de viatge emprats en els vaixells, mai ho havia pensat que el blog era com una espècie de diari personal.

Una vegada vaig llegir sobre els blogs, vaig iniciar-me en aquest món creant-me el meu propi. Aquesta tasca em va resultar al principi una mica difícil de dissenyar-ho al meu gust. No obstant, poc a poc vaig anar acostumant-me.

També, vaig estar observant diferents blogs d´educació infantil i contemplant la quantitat de recursos que existeixen al nostre abast i de forma gratuïta.

És per aquesta raó, la qual vos anime ajudar-me en la meua tasca com a futura mestra i a disfrutar dels grans recursos que existeixen.

"Tots tenim un compromís amb aquestes noves tecnologies, tant per a donar com a rebre"





No hay comentarios:

Publicar un comentario